STATUT ASOCIAȚIE

La data de 24.03.2022 Adunarea Generală a Asociației de Proprietari a aprobat noul Statut, prin care s-a realizat:
  • Modificarea mandatului Presedintelui și membrilor Comitetului Executiv în sensul extinderii sale de la 2 la 4 ani (prevedere ce fusese aprobată și de Adunarea Generală din data de 26.03.2019);
  • Introducerea posibilității derulării activității forurilor de conducere ale Asociației (Adunare Generală și Comitet Executiv) în mediul online folosind platforme de comunicare electronică, precum și în format mixt (cu participare online) și cu acceptarea votului exprimat de la distanță fie online, fie prin intermediul poștei / mesageriei electronice;
  • Introducerea prevederii ca în situații de urgență sau de alertă declarate la nivel local sau național, Comitetul Executiv să preia provizoriu prerogativele Adunării Generale, urmând ca deciziile luate în baza acestora să fie ratificate ulterior cu prima ocazie, de către Adunarea Generală;
Totodată, s-a introdus prevederea referitoare la interzicerea desfășurării de activități de închiriere în regim hotelier în apartamentele din acest condominiu.

Noul Statut poate fi consultat AICI.
Încheierea de notare a noului Statut în Registrul Special aflat la grefa Judecătoriei Sectorului 1 București a devenit definitiva la 09.08.2022 și poate fi consultată AICI.